Partnerzy Strategiczni Fundacji

Fundacja nawiązuje strategiczną współpracę z dużymi firmami, dla których ochrona środowiska, rozwój zrównoważony i zaangażowanie społeczne są priorytetami i same chcą być przykładem najlepszych praktyk. Chcemy być partnerem dla wszystkich firm, które wpisują priorytety proekologiczne i prospołeczne w swoją podstawową działalność gospodarczą.

Działania Fundacji są kreowane i realizowane przy aktywnym udziale i wieloletniej współpracy z czterema Biznesowymi Partnerami Strategicznymi oraz innymi strategicznymi partnerami Fundacji.

Biznesowi Partnerzy Strategiczni Fundacji:

 

Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się jednym z największych detalistów i producentów kawy, zatrudniającym ponad 12 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl. Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej (palonej). Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów. Sieć sklepów Tchibo w Polsce liczy ponad 50 punktów sprzedaży. E-sklep tchibo.pl zajmuje 5. miejsce pod względem liczby użytkowników wśród sklepów internetowych w Polsce.

 

 

Carrefor Polska - Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest integralnym elementem strategii biznesowej Carrefour Polska, który dokłada wszelkich starań, aby każda transakcja przynosiła korzyści jak największej liczbie osób, od klientów po dostawców, społeczności lokalne, pracowników i inwestorów. Carrefour realizuje założenia Strategii Zrównoważonego Rozwoju poprzez harmonijny rozwój w trzech obszarach: gospodarczym, środowiskowym i społecznym. Od 2013 roku Carrefour Polska realizuje inicjatywę „Anti-gaspi” – „STOP Marnotrawstwu”, której celem jest przeciwdziałanie wszelkim przejawom marnotrawstwa w sklepach Carrefour, a także edukowanie w tym obszarze dostawców, partnerów biznesowych i klientów. W ramach tej inicjatywy Carrefour Polska przygotował edukacyjny program Odpowiedzialnie każdego dnia! Jest to internetowa baza wiedzy, gdzie zamieszczane są porady dotyczące przeciwdziałania marnowaniu żywności i zasobów naturalnych, a także odpowiedzialnego obchodzenia się z odpadami domowymi. Celem programu jest kształtowanie postaw społecznych poprzez drobne zmiany w zachowaniu, a także wskazanie dodatkowych źródeł oszczędności dla każdej rodziny. Program jest ogólnodostępny i znajduje się na stronie carrefour.pl, w zakładce „Odpowiedzialność społeczna w Carrefour”. W przygotowaniu treści Carrefour Polska wsparły organizacje partnerskie – Federacja Polskich Banków Żywności, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska i Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON. Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w

Newsletter

Nowości wprost na Twoją skrzynkę



Wesprzyj działania Fundacji

Fundusz Grantowy
Baza Ekspertów


Kalendarz


Sonda

Czy jeździsz do pracy rowerem ?


Filmy

Wpisz się w eko

Darczyńcy

Swiss Contribution
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Toyota Motor Europe
Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej

Partnerzy

Miasto KrakówWojewództwo Małopolskie
Forum Odpowiedzialnego BiznesuCSRinfo.org
REDDLeontief CentreEnvironment Lillehammer
Związek Powiatów PolskichMałopolska Izba RolniczaPowiat TatrzańskiMiasto Zakopane
TARPIKGościniec 4 ŻywiołówKorona Północnego Krakowa
Na Śliwkowym SzlakuLGD Dunajec-BiałaZielony Pierścień Tarnowa

Partnerzy Biznesowi

Tchibo Warszawa
Towarzystwo Inwestycji Społeczno-Ekonomicznych
Carrefour

 

Partnerzy Medialni

CSRinfo.org
Storekongo.pl
ekologia.pl
EkoNews.com.pl
CR Navigator
radiofonia
Portal Samorządowy

Należymy do

Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich
 Komisja Dialogu Obywatelskiego ds. Środowiska w Krakowie
Porozumienie na Rzecz Rozwoju Przedsiębiorczości w Krakowie
Małopolski Pakt Na Rzecz Ekonomii Społecznej
Foundation for Environmental EducationMałopolska Organizacja Turystyczna